CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, July 9, 2012

Happy 25th Besday, Sweetheart ;)

Hampir kul 12 am, aku publish entry ni.
special dedicated utk my encik.. hehe..
tepat 10 July 2012, encik dh genap 25 taun..
yeayy! encik dh makin tua.. haha

awak.. sy nak mtk maaf sbb x dpt bg pape 
utk besday awk taun ni.. huhu..
time short sem skrg tgh pokai sgt.. 
aritu dh smpan duit nk belikan adiah,
tp dh terguna.. huhu..

sbnrnya adiah utk taun ni ada tp lewat ckt bole bg..
kena tggu scholar JPA masuk dlu, bulan 9 ni.. huhu.
rasa sedih n kecewa sgt sbb x dpt bg skrg adiah 2..
terkilan pn ada. lebih2 lg bila tringat masa besday sy aritu..
awak bg teddy kt sy sblm besday lg.
n ari besday sy, awak bg kek.. huhu..

dalam entry ni pn, sy nk ckp thanks sgt2 utk blackberry
yg awak bg sempena anniversary kite.. :)
utk sy satu, utk awak satu.. hehe.. 
anniversary kite, sy hanya mampu bg t shirt kapel je.. :(
tp awak dh bg cupcakes n bb.. 

Encik Rizal... happy besday!
sy sentiasa doakan awak, mendapat keberkatan
dan didekatkan rahmat olehNya sentiasa.
doa sy sentiasa bersama awak..
semoga awak pnjg umo n semoga jodoh sentiasa bersama kite.. :)

saya sayangkan awak hari ini, esok dan selamanya..
terima kasih utk semua kasih sayang n perhatian awak selama ni..
saya nk bersama awak sepanjang idup saya! ;)

5 0 macam macam bunyi:

Ryzal

xpe la awak.. awk dh jd org 1st wish kt sy pn dh cukup bmakna ;) sy faham sbb sy penah lalui zaman awk ni..hehe

Leeya

@Ryzal
huhu..sy tetap nak bg adiah yg sy nak bg 2.. dh lama sy plan..ralat sbb pokai, klu x dh bole bg.. kena tggu bulan9.. uwaaaa.. :(

Ryzal

@Leeya

xyah nk fkir sgt psl adiah tu..xpe la..sy xmntk pape pn..cukup lah awk ada bsama sy ;)

Leeya

@Ryzal
sy mmg akan sntiasa ada brsma awk pn! :)

Danny Wilimsius

Kamu suka cerita bagus dan kisah nyata yang inspiratif.
Silahkan kunjungi Blog saya ^^

http://discusblog.blogspot.com/

RIZAL & LEEYA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers