CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, March 3, 2011

~Dari Hati~

Usah ditanya mengapa aku begini..
Kerana aku mmg begini..
Sedang membuang ape yg tersimpan di hati..
Sedang melenyapkan segala kedukaan hati...
Agar x mnjadi luka & nanah yg makin bisa..
X menjadi luka yg darahnya sentiasa mengalir..
X menjadi barah yg xkan dpt diubati lg..

Terasa juga ape yg sdg berlaku ni,
Sgt kecil dugaannya..
Berbanding beribu lg dugaan yg pernah aku lalui..
Tp mgkin juga kerana dh trlalu bnyk yg aku simpan..
Simpan tnpa diluahkan pd sesiapa..
Mgkin kerana itu, aku sudah x mampu menyimpan lg..
Tp ckuplah trluah pd diri sndri..
Harapan hanya 1 pdMu Tuhan, berilah aku kekuatan..
Kekuatan agar dpt aku bertahan..
Kerana aku yakin, luka ni pasti akan berdarah lg..

Berikan aku sedikit masa..
Agar segalanya pulih seperti sediakala..
Kerana saat ini, aku x mampu utk ceria seperti biasa..
X mampu berpura2 yg aku tiada sebarang luka..
Agak rumit.. Kerana aku mmg begini..
Yang sedang berperang dgn perasaan sndri..
Biarkan aku begini..
Berikan aku ruang & sedikit masa..

Ikhlas dari hati kpd yg menganggap aku sahabat..


0 0 macam macam bunyi:

RIZAL & LEEYA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers