CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, March 14, 2011

~Dulu & Sekarang~

Bnyk kot beza aku yg dulu n skrg..
Dulu mean zaman x bape nk matang.. *oppss*
Skrg mean smnjak dh mnjdi belia.. *poyos jep*

Bezanya, dlu mcm baik2 ckt..
Mcm bagus2 jep.. *bagus ke??*
Tp smnjak dh besar mcm nakal2 ckt..
Even nakal, baik tetap ade taw.. ngeh ngeh..

Dulu zaman skolah selalu participate 
klu ade prgram Tilawah Al-quran & Hafazan..
Ape lg erk.. haa.. berlakon pn aku masuk...
Nasyid lagi la.. siap jd solo lg.. ngeeee..
Hafazan penah wakil skolah.. 2004 kot..
Lbh dr 20 buah skolah trlibat taw.. hihihi..
Oppss.. tp xde rezeki nk menang.. ngeh ngeh..
Sbb aku kurang bagus dlm Hafazan..
2 la 1st n last aku masuk Hafazan.. dh serik..
Sbb bnyk lupe surah..  haishh..

Tp klu Tilawah mybe dh bese.. 
Dh bese pn, x bagus jgk.. adeshh..
Tp last masuk Tilawah mse 2006 kot..
Peringkat daerah... Wakil kmpung aku kot time 2.. haha..
Tp d sebabkn x bagus n x shebat pserta2 lain,
Maka, berjaya smpai pergkat separuh akhir saje.. hikhik..

Then, nama aku  trsenarai dlm Qariah semenanjung..
Hihihihi.. lawak pn ade kott..
Tp lpas smbg study diploma, aku trus benti dr sume 2..
Aku pn x tahu nape.. mcm dh mlas2 ckt..
Mengaji pn utk diri sndri jep.. huhuhu..
Mybe dh thu diri x bape nk bagus,
Jd, lbh baik benti saje... ngeh ngeh.. 

Tp time ade prgram cmni kt UKM nih,
Ade jgk trlintas nk masuk tp xde kekuatan.. huhu..
Tp klu skrg korang suh aku Tilawah *tp baik jgn*,
Cnfirm dh tunggang langgang..
Taranum ke mane ape ke mane.. Tafsir lagi la..
Tp hukum tajwid insyaAllah msh baik.. hehehe..

Dah, post ni agak melalut sbb aku dh ngantuk..
Niat nk siapkan tutorial Akaun trbantut.. hekhek..

0 0 macam macam bunyi:

RIZAL & LEEYA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers